Saturday, June 4, 2011

Trend kat twitter

Setelah aku jadi sangat jobless waktu study leave ni, aku pon godek2 la twitter yg aku buat berkurun lalu. aku ni pon agak suka stalk orang gak la..terutama yg tengah glamer skrg ni kat twitter.sebab benda tu buat org tertanya2 atau penasaran dalam bahasa indonesianya.

Trend kat twitter psl budak 14tahun buat pengakuan x dara segala mcm tu, membuatkan aku menggodek semua social network yg aku penah signed up.. ternyata sangaatttt la byk. haha..

Tapi, yg aku perasan, dari perspektif behavioural observer, budak tu kan x matang lg, dah tu nak kena bahan oleh ramai orang, kar twitter, blog, facebook, memang la mendorong dia utk bela diri. Oleh sebab dia budak lagi, dia pon pegi la tulis benda yg tak sepatutnya dia tulis kat blog. atas harapan, orang lain tak ganggu dia lg.

Ternyata, apa yg dia buat tu telah menjadikan dia no.2 trend worldwide kat twitter (sama taraf ngan lady gaga!)

No comments:

Post a Comment